Рекламації та розірвання договору
Odstąpienia od Umowy
Sprzedawane za pośrednictwem Sklepu Produkty w postaci pakietów szkoleń on-line stanowią treści cyfrowe w rozumieniu art. 2 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 2 pkt 1 Dyrektywy 2019/770.

Zwrot Produktu będącego szkoleniem lub kursem on-line możliwy jest jedynie w przypadku, kiedy zostanie ono uznane za usługę cyfrową, zgodnie z art. 2 pkt 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz postanowień Dyrektywy 2019/770.

W przypadku uznania szkolenia lub kursu online za usługę cyfrową, Kupujący nie będzie miał możliwości odstąpienia od Umowy jeżeli:
  • Wyrazi zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie zamówionej treści w postaci zamówionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
  • Usługa cyfrowa zostanie wykonana w całości.
Jeśli w toku zakupu Produktu, Kupujący uprzywilejowany wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci zakupionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

W przypadku niewyrażenia zgody, o której mowa w ust. 3 powyżej, Sprzedawca ma prawo wstrzymać się z realizacją usługi do momentu upływu 14 dniowego terminu na odstąpienie od Umowy, przysługującego Kupującemu uprzywilejowanemu.

Kupujący uprzywilejowany, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę i nie wyraził zgody, o której mowa w ust. 3 powyżej, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające będzie wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Usługodawcy przed jego upływem.

Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o decyzji o odstąpieniu poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia. Oświadczenie należy przesłać do Sprzedawcy pocztą tradycyjną na adres:, ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź, bądź kierując korespondencję elektroniczną na adres e-mail: office@kaufmangroup.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone z zastosowaniem wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Nieskorzystanie z wzoru Formularza nie powoduje nieważności złożonego oświadczenia.

W przypadku skutecznego wniesienia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
Reklamacje
Jeżeli Kupujący uprzywilejowany – konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, stwierdzi wadę Produktu (w tym także treści lub usługi cyfrowej), powinien poinformować o tym Sprzedawcę. W zgłoszeniu należy wskazać swoje roszczenie, związane z dostrzeżoną wadą. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

W razie braku zgodności Produktu - usługi lub treści cyfrowej z zawartą Umową, Kupujący uprzywilejowany ma prawo do:
1. żądania doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową - Sprzedawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego uprzywilejowanego o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
2. złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny bądź o odstąpieniu od Umowy, w sytuacjach kiedy:
  • doprowadzenie Produktu do stanu zgodności z Umową nie jest możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy;
  • Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową,
  • brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową,
  • brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy,
  • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
Zgłoszenia reklamacyjne można zgłaszać:
  • Pocztą tradycyjną na adres: Vladlena Kaufman, ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź;
  • Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@kaufmangroup.pl
Sprzedawca ustosunkuje się do otrzymanej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, kierując odpowiedź za pomocą tego samego środka, jakiego Kupujący uprzywilejowany użył do złożenia reklamacji.

Zwrot ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny.
Made on
Tilda