§ 1. Definicje
1.
Formularz – formularz Google Forms, udostępniony przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Kupujący może dokonać zapisu na wybrane przez siebie szkolenie, dostępne w ofercie Sprzedawcy;
2.
Kupujący – każdy podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, przedsiębiorca na prawach konsumenta), dokonujący zakupu bądź podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu w Sklepie;
3.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu lub podejmująca czynności zmierzające do dokonania zakupu w Sklepie, niezwiązanego bezpośrednio za prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą lub zawodową;
4.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
5.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta;
6.
Regulamin – niniejszy Regulamin;
7.
Sklep – sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej https://kaufmangroup.pl/
8.
Sprzedawca - Vladlena Kaufman prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Vladlena Kaufman, adres: ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź, posiadająca nr NIP 6751750621 oraz REGON 388836870;
9.
Oferta – informacje na temat Produktów, wprowadzone przez Sprzedawcę i dostępne w Sklepie, określające co najmniej przedmiot sprzedaży oraz jego cenę;
10.
Produkt – każdy towar i usługa, w tym także treści cyfrowe oferowane przez Sprzedawcę i wyświetlane w Sklepie;
11.
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą, której przedmiotem jest dostarczenie przez Sprzedawcę Produktu, znajdującego się w jego ofercie, na podstawie złożonego przez Kupującego zamówienia, w zamian za uiszczenie przez Kupującego ceny;
12.
Urządzenie – komputer, smartfon bądź każde inne urządzenie, za pośrednictwem którego Kupujący dokonuje zakupu bądź podejmuje czynności zmierzające do dokonania zakupu w Sklepie;
13.
Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.).
14.
Dyrektywa 2019/770 - Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/770 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych (Dz. U. UE. L. z 2019 r. Nr 136, str. 1 z późn. zm.).
15.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).
§ 2. Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną, a Kupujący może dokonać zakupu Produktów, znajdujących się w Ofercie Sprzedawcy.
2. Niniejszy Regulamin określa zasady oraz warunki korzystania ze Sklepu, a ponadto określa prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
3. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez Urządzenie Kupującego. Wystarczające będą:
- dostęp do Internetu;
- standardowy system operacyjny;
- standardowa przeglądarka internetowa;
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo lub posługując się pseudonimem.
5. Wszystkie ceny, ujawnione w Ofercie Sprzedawcy, wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w Ofercie, wprowadzania nowych Produktów do Oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie dotyczy Umów już zawartych oraz Umów przyjętych już do realizacji.
6. Sprzedawca oświadcza, iż jest czynnym płatnikiem podatku VAT.
§ 3. Warunki dokonywania zakupów w Sklepie
1. Sprzedaż Produktów odbywa się przy użyciu Formularza. Przekierowanie do formularza następuje poprzez kliknięcia pola „Zapisz się” znajdującego się pod każdym pakietem szkoleniowym, w zakładce „Szkolenia”, na stronie internetowej
https://kaufmangroup.pl/, a także po kliknięciu linku, dostępnego w mediach społecznościowych Sprzedawcy.
2. W momencie złożenia zamówienia, Kupujący zawiera ze Sprzedającym, Umowę, której przedmiot wymieniony jest w złożonym przez Kupującego zamówieniu. Umowa ma charakter odpłatny i dotyczy konkretnego, jednorazowego zakupu w Sklepie. Umowa jest zawierana w celu oraz na czas realizacji tego zamówienia.
3. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
4. Przed złożeniem zamówienia, Kupujący zapoznaje się z Polityką Prywatności.
5. Po złożeniu zamówienia, w ciągu 2 dni roboczych Sprzedawca skieruje na adres e-mail wskazany przez Kupującego w Formularzu, potwierdzenie złożenia zamówienia na Produkt oraz informację na temat dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Sprzedawca przesyła w wiadomości e-mail link do produktu oraz fakturę VAT.
6. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia złożonego przez Kupującego po dokonaniu przez niego skutecznej płatności za zamówiony Produkt.
7. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są drogą elektroniczną.
8. Po zakończeniu szkolenia, w ramach Umowy Kupujący otrzyma od Sprzedającego dostęp do materiałów szkoleniowych. Dostęp do materiałów dostępny będzie przez okres wskazany w Ofercie, w zależności od wybranego przez Kupującego pakietu.
§ 4. Płatności
1. Płatności dokonywane są na, wskazany przez Sprzedawcę w potwierdzeniu złożenia zamówienia, rachunek bankowy.
2. Sprzedawca, za pośrednictwem wiadomości e-mail informuje Kupującego o otrzymaniu płatności.
§ 5. Realizacja zamówienia i zasady korzystania z usług Sprzedawcy
1. Wszelkie informacje dotyczące zamówionego przez Kupującego produktu, zostaną mu przekazane po zrealizowaniu płatności.
2. Podczas korzystania ze zamówionego Produktu, zakazane jest dostarczanie np. za pośrednictwem komentarzy na kanale nadawczym, postów w zamkniętych grupach i jakichkolwiek innych przestrzeniach, treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie. W szczególności zabrania się umieszczania treści, które:
- stanowią wiadomości powszechnie uznawane za „spam”;
- zawierają wulgaryzmy;
- naruszają prawa autorskie;
- zachęcają bądź wzywają do łamania prawa;
- zawierają treści pornograficzne;
- stanowią kopię zamieszczonych już komentarzy lub wpisów,
- zawierają promujące używanie narkotyków lub niedozwolonych środków odurzających;
- stanowią treści rasistowskie, antysemickie, nacjonalistyczne lub homofobiczne;
- rozpowszechniają lub skłaniają do pobierania złośliwego/szkodliwego oprogramowania,
- atakują bezpośrednio inne osoby;
- zawierają dane osobowe, w tym teleadresowe lub adresy poczty elektronicznej;
- zawierają treści o charakterze politycznym lub religijnym;
- naruszają dobra osobiste osób trzecich.
§ 6. Prawa własności intelektualnej
1. Sprzedawca niniejszym poucza Kupującego, iż treści zawarte w Sklepie (materiały tekstowe, graficzne, fotograficzne), szkolenia on-line, materiały szkoleniowe oraz inne Produkty wchodzące w skład Oferty Sprzedawcy objęte są ochroną prawa autorskiego, a prawa autorskie do tych utworów przysługują Sprzedawcy.
2. Kupujący w związku z dokonaniem zakupów w Sklepie nie otrzymuje żadnych praw autorskich ani innych praw własności intelektualnej, a zawarcie pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą Umowy na podstawie Regulaminu nie powoduje przeniesienia na Kupującego prawa własności ani innych praw własności intelektualnej do Produktów.
3. Sprzedawca udziela Kupującemu zgody na pobieranie przesłanych na wskazany przez niego adres e-mail plików, mających charakter materiałów szkoleniowych oraz innych treści cyfrowych związanych z wykonaniem Umowy. Kupujący jest uprawniony do korzystania z materiałów przesłanych przez Sprzedawcę jedynie w celu dozwolonego użytku własnego (osobistego).
4. Sprzedawca niniejszym poucza Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. Udzielone Kupującemu prawo do korzystania z Produktów nie uprawnia go do:
- kopiowania udostępnionych Produktów oraz/lub ich elementów, powielania ich na potrzeby inne niż własny użytek Kupującego,
- udostępniania i prezentowania Produktów osobom trzecim,
- wprowadzania modyfikacji, adaptowania, tłumaczenia na języki obce.
§ 7. Odstąpienie od Umowy
1. Celem uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca oświadcza, iż sprzedawane przez niego Produkty w postaci pakietów szkoleń on-line stanowią treści cyfrowe w rozumieniu art. 2 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 2 pkt 1 Dyrektywy 2019/770.
2. Zwrot Produktu będącego szkoleniem lub kursem on-line możliwy jest jedynie w przypadku, kiedy zostanie on uznany za usługę cyfrową, zgodnie z art. 2 pkt 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz postanowień Dyrektywy 2019/770. W przypadku uznania szkolenia lub kursu online za usługę cyfrową, Kupujący nie będzie miał możliwości odstąpienia od Umowy jeżeli:
- Wyrazi zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie zamówionej treści w postaci zamówionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- Usługa cyfrowa zostanie wykonana w całości.
3. Jeśli w toku zakupu Produktu, Kupujący uprzywilejowany wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci zakupionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
4. W przypadku niewyrażenia zgody, o której mowa w ust. 3 powyżej, Sprzedawca ma prawo wstrzymać się z realizacją usługi do momentu upływu 14 dniowego terminu na odstąpienie od Umowy, przysługującego Kupującemu uprzywilejowanemu.
5. Kupujący uprzywilejowany, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę i nie wyraził zgody, o której mowa w ust. 3 powyżej, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające będzie wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Usługodawcy przed jego upływem.
6. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o decyzji o odstąpieniu poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia. Oświadczenie należy przesłać do Sprzedawcy pocztą tradycyjną na adres:, ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź, bądź kierując korespondencję elektroniczną na adres e-mail:
office@kaufmangroup.pl7. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone z zastosowaniem wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Nieskorzystanie z wzoru Formularza nie powoduje nieważności złożonego oświadczenia.
8. W przypadku skutecznego wniesienia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
§ 8. Kupujący uprzywilejowani
I.Dostarczanie treści cyfrowych1. W przypadku niewłaściwej realizacji przez Sprzedawcę umowy o dostarczenie treści cyfrowych, Kupujący uprzywilejowany ma prawo do skorzystania z uprawnień wynikających z rozdziału 5b Ustawy o prawach konsumenta.
2. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktów będących treściami cyfrowymi lub usługami cyfrowymi, Kupujący uprzywilejowany może wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli mimo to, Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Kupującego uprzywilejowanego i Sprzedawcę terminie, Kupujący uprzywilejowany może odstąpić od umowy.
3. Kupujący uprzywilejowany może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści lub usług cyfrowych, jeżeli:
- z oświadczenia Sprzedawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowych lub usług cyfrowych;
- Kupujący uprzywilejowany i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowych lub usług cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego uprzywilejowanego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
II.Reklamacje1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć usługę lub treść cyfrową zgodną z zawartą Umową. Sprzedawca odpowiada na brak zgodności Produktów z Umową, które istniały w chwili wydania Produktu bądź ujawniły się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
3. Jeżeli Kupujący uprzywilejowany stwierdzi wadę Produktu (w tym także treści lub usługi cyfrowej), powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
4. W razie braku zgodności Produktu - usługi lub treści cyfrowej z zawartą Umową, Kupującemu uprzywilejowanemu przysługują następujące uprawnienia:
1) możliwość żądania do doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową - Sprzedawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Kupującego uprzywilejowanego o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
2) możliwość złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny bądź o odstąpieniu od Umowy, w sytuacjach kiedy:
- doprowadzenie Produktu do stanu zgodności z Umową nie jest możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy;
- Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową,
- brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową,
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
4. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treści cyfrowe lub usługi cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści lub usług cyfrowych z Umową jest nieistotny.
5. Zgłoszenie reklamacyjne można zrealizować przesyłając je pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy – ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź, bądź kierując korespondencję elektroniczną na adres e-mail:
office@kaufmangroup.pl6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego uprzywilejowanego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
7. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Kupującemu uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny.
§ 9. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów oraz dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca oświadcza, iż wyraża zgodę na podjęcie próby mediacji w razie wystąpienia ewentualnych sporów, wynikłych w związku z zawarciem Umowy. Szczegóły dot. postępowania mediacyjnego zostaną określone szczegółowo przez strony konfliktu.
2. Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych dla Konsumentów metod pozasądowego rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń, dostępne są:
- w siedzibach powiatowych/miejskich rzeczników konsumenta lub/oraz na ich stronach internetowych;
- na stronach internetowych organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
- w siedzibach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na ich stronach internetowych;
- na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakładce Konsumenci.
3. Szczegółowe informacje nt. pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, znajdują się pod linkiem http://polubowne.uokik.gov.pl.
4. Konsument może skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 10. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest
Vladlena Kaufman prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Vladlena Kaufman, adres: ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź, posiadająca nr NIP 6751750621 oraz REGON 388836870. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty tradycyjnej, kierowanej na wskazany powyżej adres lub poprzez wiadomość e-mail, kierowaną na adres:
office@kaufmangroup.pl2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny na podstawie przepisów o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia Umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie Umowy za pośrednictwem Sklepu.
4. Dane osobowe Kupującego będą przechowywane do momentu, kiedy:
- zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym Umowa przestanie wiązać;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- przedawnią się roszczenia, których Kupujący lub Sprzedawca, mogliby dochodzić w związku z zawartą Umową;
- kupujący zgłosi sprzeciw względem przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w przypadku kiedy podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego był uzasadniony interes Sprzedawcy, a sprzeciw ten zostanie uwzględniony.
5. Kupujący ma prawo do żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania swoich danych osobowych;
- usunięcia swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania;
- przeniesienia danych do innego administratora;
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, które wiążą się ze szczególną sytuacją Kupującego, jeżeli jego dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy).
6. Realizacja praw, o których mowa w ust. 5 powyżej, jest możliwa poprzez skierowanie korespondencji pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy – ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź bądź kierując korespondencję elektroniczną na adres e-mail:
office@kaufmangroup.pl7. Jeżeli Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, tj. znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) - do państw uznanych na podstawie decyzji KE za zapewniające stopień ochrony danych osobowych adekwatny do stopnia ochrony obowiązującego w EOG, w ramach korzystania przez Sprzedawcę z usług dostawców systemów i rozwiązań informatycznych, którzy mogą przechowywać dane osobowe na serwerach zlokalizowanych poza EOG (w tym na terenie Stanów Zjednoczonych).
9. Pełna treść Polityki Prywatności Sprzedawcy dostępna jest pod adresem: https://kaufmangroup.pl/privacy
§ 11. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Ofercie, w tym także w zakresie pojedynczych Produktów, poprzez wprowadzanie do nich zmian, usuwanie ich z oferty oraz dodawanie do oferty nowych Produktów.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, w szczególności zmian prawnych, technologicznych lub biznesowych, bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego na podstawie Umów zawartych przed zmianą Regulaminu. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia Umowy.
3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Kupujących uprzywilejowanych, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
4. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
Załącznik nr 1 do RegulaminuWzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
Vladlena Kaufman prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Vladlena Kaufman, adres: ul. Warszawska 84 lok. 1, 91- 503 Łódź, posiadająca nr NIP 6751750621 oraz REGON 388836870, tel. …………………., e-mail……………………. Ja/My(*), niżej podpisany/a/i(*) ……………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od Umowy zawartej z Vladleną Kaufman prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Vladlena Kaufman
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)……………………………………………………………………………………………………..
– Adres konsumenta(-ów)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić